pondelok 12. januára 2015

Vo veľkom štýle!

Tak som začala tento rok naozaj vo veľkom štýle! Vo výpovednej lehote :) Pripravila som zaujímavý vianočno-novoročný darček pre môjho zamestnávateľa. 

Súputníci (rozumej kolegovia) sa ma pýtajú, že či naozaj idem preč. Tak mi napadli len 2 možnosti prečo sa to pýtajú. Buď neveria tomu, že by som mohla opustiť tak "lukratívne" miesto a že vôbec mám odvahu sama odísť z tejto firmy. Akože v zmysle že asi mi preskočilo keď chcem odísť a nikto ma vyhodiť nechce (alebo o tom aspoň nevieme). Alebo si nevedia predstaviť, že tam nebudem, keď som taká super v tom, čo robím. Budem naivne veriť, že to druhé :D 
No hlavne pamätajme, že nie sme nenahraditeľní, tak sa tvárim zakaždým veľmi uvedomelo a nahlas prezentujem myšlienky typu: Veď určite sem príde šikovná baba, možno šikovnejšia ako ja (v duchu smiech samozrejme). :D

Takže je to oficiálne. Papier podaný. Výpovedná lehota beží. A ja sa teším čo ma v relatívne blízkej budúcnosti čaká. Nebudem sa tváriť, že neviem, keďže som si to naplánovala ja sama, ale ešte neprišiel čas, aby som sa podelila. Možno o týždeň :) 

Ešte 34 pracovných dní ak dobre počítam a ak tam nie sú sviatky, o ktorých neviem. Po takmer 2,5 roku tejto školy života to dobrovoľne opúšťam. A že som tvor skúmavý a zvedavý, tak sa neviem dočkať toho nového, čo ma čaká.


Tento týždeň v znamení hesla: Follow your dreams.

Simply Adka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára